AGM & Dialogue with Developer, MPS & ADUN

Category:

4 comments:

1,bp15/1,syed abdul hadi said...

assalamualaikum kepada sesiapa yang berkenaan,
saya menggesa pihak rela yang beragama islam diberikan masa rehat yang lebih panjang pada hari jumaat iaitu dari 1tgh hingga 2.30petang, kerana saya tidak mahu melihat mereka dengan sengaja bersidai(menonjolkan diri) di pondok kawalan sewaktu saya keluar dan masuk ke masjid ketika itu.
sekian harap maklum.
no 1,bp15/1,syed abdul hadi

BukitPermata said...

Insyaallah...

Akan diutarakan kepada jawatankuasa yang baru

penghuni BP11/2 said...

Salam,

beberapa aduan yang ingin diutarakan, antaranya adalah:

1. Apakah status komplen tentang rumah orang-orang tua di jalan bp11/2? Adakah pihak pengerusi baru telah mengeluarkan surat rasmi kepada pihak MPS sepertimana yang diminta oleh mereka semasa perjumpaan tempoh hari..

2. Minta kerjasama pengerusi dan AJK supaya memaklumkan kepada pemilik kenderaan (BP11) yang meletakkan kenderaan mereka di susur masuk ke Jalan BP11/2 supaya tidak menghalang laluan masuk kami... lewat kebelakangan ini didapati kedua-dua belah kiri dan kanan bahu jalan diletakkan kenderaan mereka yang mana hanya muat untuk satu kenderaan lalu di susr masuk jalan BP11/2, tiada masalah untuk parking TAPI tolong jangan sampai kedua2 bahagian bahu jalan digunakan kerana laluan tersebut menjadi sempit dan menyukarkan kami untuk keluar masuk. saya mewakili penduduk di jalan ini meminta pengerusi bertindak kerana tidak mahu perkara yang tidak diingini atau dijangka berlaku dimana memang sukar untuk melihat kenderaan yang datang dihadapan anda semasa hendak masuk atau keluar dari simpang tersebut.

Sekian.

BukitPermata said...

Salam...

Pihak setiausaha telah compile semua isu yang dibincangkan dan akan dihantar ke MPS dlm masa terdekat.

Berkenaa isu parking, insyaallah kami akan bincangkan bersama pihak AJK yang lain bagaimana untuk mengatasi masalah ini

Post a Comment